torsdag 9 januari 2014

Intensiv dag med plugg, kompishäng och kloklippning

Hej bloggen!
Idag har jag pluggat på förmiddagen och sedan mötte jag upp med en kompis på eftermiddagen.
Vi har fikat, pratat, pratat, pratat samt gjort lite olika ärenden.
Jag lämnade in mina läderstövlar på lagning, de behöver klackas om.
Sedan åkte vi till Lerums hund och häst och klippt klorna på Totti.
Jag var såå fruktansvärt nervös innan, Totti går ju bara inte att klippa klorna på hemma. Han skriker i högan sky och sprattlar allt vad han har.
MEN, det gick såå bra! Jag satt med Totti i knät och en personal klippte. Han skrek och sprattlade först men sedan gick det bra. Vi var klara på ca 5 minuter och jag var helt överlycklig att det hade gått såpass bra. Han belönades med godis i form av torkad lunga(!) och var väldigt nöjd när vi gick därifrån.

Nu ska jag varva ner en stund så jag orkar med kvällens pluggpass över Skype!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar