lördag 4 januari 2014

Dagen i bilder

Vaknade helt slutkörd idag. Vi väcktes av en skällande Totti 4.15 inatt, då spelade någon i huset skrällhög musik! Seriöst alltså?! Ibland känns det som att vi bor på ett studentboende. 
Men det var bara att ta på sig och ge sig ut och leta efter lägenheten som oljudet kom från, mindre lätt med tanke på att vi bor i ett hus på 8 våningar.. 
Men till slut lyckades jag lokalisera lägenheten och efter mycket bankande på både dörr och rutor öppnade de lägenheten. Hur som helst så sänkte de musiken och vi lyckades somna om, men vi var ändå slutkörda på morgonen. 
Jag som hade sett fram emot att gå på My Dog men fick verkligen släpa mig dit, men det är jag glad att jag gjorde. 





Väl hemma igen blev först bakning och sedan blev det middag i form av tacos som sedan följdes av godis och en tallrik med charkisar! 



Myser i soffan med mina fina pojkar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar